Get Adobe Flash player

عضویت در خبرنامه

اخبار و آموزشهای حسابداری را در ایمیل خود دریافت کنید...

تبلیغات

تبلیغ در ایرانحسابدار

ورود کاربران

اخبار اقتصادی

خبرگزاری خبرآنلاین - آخرین اخبار ایران و جهان | Khabaronline

حاضرین در سایت

ما 11 مهمان آنلاین داریم

امروز

پنجشنبه, 09 فروردین 1403

اطلاعیه های ایران حسابدار ...

- به کانال تلگرام ایرانحسابدار بپیوندید و از آموزشها بر روی موبایل استفاده کنید.

https://telegram.me/iranhesabdari

- با ثبت ایمیلتون در بخش خبرنامه از آخرین اخبار و آموزش ها مطلع شوید.

میانگین امتیار کاربران: / 10
ضعیفعالی 

محصول سپیدار همکاران سیستم، شامل مجموعه ای از نرم افزارهای مالی ویژه کسب و کارهای کوچک است. نرم افزارهای این مجموعه شامل:- حسابداری- دریافت و پرداخت- مشتریان و فروش- تامین كنندگان و انبار- حقوق و دستمزد- حسابداری پیمانکاری و ... می باشد ، همچنین زیر سیستم های قابل افزودن به مجموعه نرم افزارهای سپیدار به شرح زیر می باشند:

  • ردیابی: پیش نیاز این زیر سیستم، نرم افزار تامین کنندگان و انبار است.
  • دو واحدی: پیش نیاز این زیر سیستم، نرم افزار تامین کنندگان و انبار است. با استفاده از این زیر سیستم انبار می توانید برای یک کالا بیش از یک واحد سنجش تعریف کنید.
  • ارزی: پیش نیاز این زیر سیستم، نرم افزار حسابداری است. با استفاده از این زیر سیستم حسابداری می توانید اسناد و اطلاعات تمامی نرم افزارهای خود را با ارزهای مختلف ثبت کنید.
  • همچنین سپیدار امکان استفاده از امکانات زیر را نیز برای شما مهیا کرده است:
  • تعداد كاربر: در این بخش شما می توانید با توجه به نیاز خود تعداد کاربران همزمان را انتخاب کنید. در صورت انتخاب تعداد كاربر ٤، ۸ و یا ۱۲ از تخفیف ویژه بهره مند خواهید شد.
  • چند شرکت همزمان: با خرید سپیدار امکان ثبت و نگهداشت اطلاعات دو شرکت به صورت همزمان به شما داده خواهد شد. در صورت نیاز به ثبت اطلاعات بیش از دو شرکت می توانید از این امکان استفاده کنید.در صورت نیاز به ثبت اطلاعات بیش از دو شرکت می توانید تعداد شرکت مورد نیاز خود تا سقف ۱٠ شرکت را وارد کنید.
  • قفل مشاهده: این قفل به شما امکان مشاهده اطلاعات ثبت شده بدون امکان تغییر اطلاعات را می دهد. (این قفل را می توانید در اختیار حسابرسان قرار دهید.)
  • نسخه زبان انگلیسی: با استفاده از این امکان می توانید از نسخه انگلیسی سپیدار استفاده کنید. در این نسخه علاوه بر امکان استفاده از تاریخ میلادی، کلیه فرمها و گزارشات بر اساس زبان انگلیسی قابل دسترسی و استفاده است.

سیستم حسابداری سپیدار

طراحی کدینگ مناسب، نوشتن به موقع دفاتر قانونی و تهیه اظهار نامه بدون صرف وقت زیاد، خواسته مدیران مالی و حسابداران شرکت هاست، که با سیستم حسابداری سپیدار پاسخ داده می شود

اطلاعات به هنگام مالی، تاثیر عمده‌ای در تصمیم گیری‌های صحیح و به موقع بنگاه‌ها دارد. نرم افزار حسابداری سپیدار می‌تواند علاوه بر نگهداری و کنترل حساب‌های مختلف، گزارش وضعیت و نتایج تمام عملیات منسجم مالی را نیز ارائه کند. همچنین طراحی کدینگ مناسب، نوشتن به موقع دفا‌تر قانونی و تهیه اظهار نامه بدون صرف وقت زیاد، خواسته مدیران مالی و حسابداران شرکت هاست، که با سیستم حسابداری سپیدار پاسخ داده می‌شود.

منافع و مزایای سیستم حسابداری سپیدار طبق نظر تولید کننده :

  • چهار نوع کدینگ پیش فرض تولیدی، خدماتی، بازرگانی و پیمانکاری در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • ثبت دفاتر قانونی را به ساده‌ترین روش ممکن برای شما فراهم می‌کند.
  • عملیات پرحجم پایان سال مالی را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد.
  • گردش حساب و مانده حساب را در تمامی سطوح، به تفکیک دلخواه به شما ارائه می دهد.
  • تبدیل ارزهای مختلف به ارز پایه در عملیات تجاری و صدور سند تسعیر ارز را به سادگی انجام می دهد.

امکانات و ابزارهای سیستم حسابداری سپیدار طبق نظر تولید کننده :

  • طبقه بندی حساب‌ها در سطوح گروه، کل، معین و تفصیلی
  • تعیین ویژگی و مشخصات حساب‌های معین به صورت ریالی و ارزی
  • امکان پیگیری و ردیابی اطلاعات و ماهیت حساب‌ها
  • ثبت اطلاعات اسناد به دو صورت موقت و دائم و شماره گذاری خودکار
  • طبقه بندی اسناد حسابداری بر اساس نوع آن (افتتاحیه، اختتامیه، بستن حساب‌ها و سیستم صادر کننده)
  • امکان ارسال و دریافت اطلاعات در قالب Excel و Text
  • انجام عملیات بستن حساب‌های موقت (سود و زیان) و دائم (برای انتقال حساب‌ها به یکدیگر) و صدور سند اختتامیه
  • امکان تعیین حقوق دسترسی
  • امکان صدور سند کل برای نوشتن دفا‌تر قانونی بر اساس آئین نامه ثبت دفا‌تر مکانیزه وزارت دارایی
  • امکان گزارش گیری از سطوح کلی تا ریز‌ترین سطح به صورت کلی یا به تفکیک دلخواه کاربر


سیستم دریافت و پرداخت سپیدار

.استفاده از نرم افزار دریافت و پرداخت سپیدار برای مدیریت اسناد و حساب های بانکی، می تواند شما را در انجام صحیح و سریع دریافت، پرداخت و اعمال نظارت، کنترل و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از وجوه نقد و اسناد یاری کند.

وجه نقد مهم‌ترین دارایی شرکت و مدیریت وجه نقد اساس تجارت است. علاوه بر این، یادآوری سررسید چک‌های پرداختی و دریافتی و نیز صرف مدت زمان زیاد جهت تهیه صورت مغایرت بانکی از دغدغه‌های مدیریت است. شما برای کاهش ریسک، صرفه‌جویی در زمان و مدیریت وجه نقدتان، نیازمند سیستمی قوی و در عین حال ساده و روان هستید.

استفاده از نرم افزار دریافت و پرداخت سپیدار برای مدیریت اسناد و حساب های بانکی، می تواند شما را در انجام صحیح و سریع دریافت، پرداخت و اعمال نظارت، کنترل و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از وجوه نقد و اسناد یاری کند.

منافع و مزایای سیستم دريافت و پرداختسپیدار طبق نظر تولید کننده :

  • اطلاعات به روز و جامعي از تمام حساب هاي بانكي و صندوق هاي خود داشته باشيد
  • عمليات مربوط به دريافت و پرداخت را به سرعت و سهولت انجام دهيد
  • عمليات مغايرت بانكي را به راحتي انجام دهيد و گزارش آن را تهيه كنيد

امکانات و ابزارهایسيستم دريافت و پرداخت سپيدار از نظر تولید کننده :

  • گزارش از مانده و گردش حساب‌های بانکی و صندوق به تفکیک
  • دریافت و پرداخت از طریق چک، حواله، وجه نقد و دستگاه کارت خوان
  • امکان راس گیری دریافت ها و پرداخت‌ها
  • دریافت و پرداخت چک‌های تضمینی
  • امکان تسویه دستگاه کارت خوان
  • چاپ چک و کلر بانک
  • ثبت تمامی فرایندهای گردش چک
  • لیست چک‌های سررسید شده و در جریان وصول
  • کنترل مانده منفی حساب‌های بانک و صندوق


سیستم مشتریان و فروش سپیدار

سامان دهی فعالیت‌های فروش، پاسخ سریع به مشتریان

این سیستم به شما کمک می‌کند فعالیت‌های فروش و پاسخ گویی به مشتریان را به آسانی و در کوتاه‌ترین زمان سامان بدهید

سیستم مشتریان و فروش سپیدار بر اساس واقعیت‌های بازار و شناخت کامل فرآیندهای کسب و کار طراحی شده است. این سیستم به شما کمک می‌کند فعالیت‌های فروش و پاسخ گویی به مشتریان را به آسانی و در کوتاه‌ترین زمان سامان بدهید. با استفاده از اين سيستم شما مي توانيد اطلاعات و سوابق مشتريانتان را آرشيو كنيد و به گروه بندي آنها بپردازيد. همچنين ميتوانيد گزارش هاي مختلفي مانند گزارش هاي فروش فصلي، نمودادهاي فروش روانه و ماهانه و گزارش تجزيه سني بدهكاران را در اختيار داشته باشيد.

منافع و مزایای سیستم مشتریان و فروشسپیدار طبق نظر تولید کننده :

  • سامان دهی سریع و آسان به فعالیت‌های فروش و پاسخ‌گویی به مشتریان را در کوتاه‌ترین مدت
  • در دست داشتن اطلاعات به روز، دقیق و صحیح از حساب مشتریان
  • جلب اعتماد مشتریان

امکانات و ابزارهای سيستم مشتریان و فروش سپيدار از نظر تولید کننده :

  • تعريف انواع مختلف فروش و صدور اعلاميه قيمت بر اساس نوع فروش
  • صدور صورت حساب مشتريان
  • محاسبه خودکار ماليات بر ارزش افزوده
  • امکان راس گيري فاکتورهاي هر مشتري
  • يکپارچگي اطلاعات بين انبار و فروش
  • امکان تقسيط کل يا قسمتي از مبلغ فاکتور در تعداد اقساط دلخواه کاربر
  • امکان استفاده از حالت‌هاي متعدد گزارش‌گيري(در قالب گزارش مرور)
  • امكان تهيه فايل خريد و فروش فصلي، نمودارهاي فروش(ماهانه/روزانه)، سود و زيان فروش، اظهارنامه ماليات بر ارزش افزوده و گزارش تجزيه سني بدهكاران

سیستم تامین‌کنندگان و انبار سپیدار

شرکت‌ها و واحدهای صنعتی موفق، دسترسی به موقع به اطلاعات کالا و انبار را یکی از مهمترین عوامل موفقیت خود می‌دانند. به دلیل زیاد بودن حجم ورود و خروج کالا و ارتباط تنگاتنگ عملیاتی و اطلاعاتی بین انبار، خرید، تولید و فروش، نرم افزاری کارآمد و جامع نیاز است که ثبت و به روز نگه داری این اطلاعات را تسهیل کند. سیستم تامین کنندگان و انبار سپیدار، ضمن تسهیل ثبت عملیات، موجودی کالا و حساب تامین کنندگان را کنترل و در اختیار شما قرار می‌دهد

منافع و مزایای سیستم تامین کنندگان و انبارطبق نظر تولید کننده :

  • تسهيل  كنترل موجودي كالا و نعيين مانده حساب تامين‌كنندگان
  • پيگيري آسان عمليات مرتبط با ورود و خروج انبار

امکانات و ابزارهای سيستم تامین کنندگان و انبار سپيدار از نظر تولید کننده :

  • امکان قیمت‌گذاری موجودی کالای انبار در زمان‌های دلخواه و به روش میانگین موزون
  • یکپارچه سازی اطلاعات بین انبار و فروش
  • امکان انبارگردانی
  • امکان تعیین نقطه سفارش کالا
  • کنترل موجودی منفی کالاها در سطح انبار و کالای قابل فروش
  • ردیابی یک عامل تفکیک کننده (تاریخ انقضا یا سری ساخت یا حواله انبار یا ... ) مواد یا محصولات در هر انبار برای اسناد ورودی و خروجی و کنترل در زمان فروش
  • نمایش موجودی کالا در سطح شرکت و انبار به تفکیک عامل ردیابی کالا، واحدهای سنجش اصلی و فرعی کالا
  • محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و مالیات تکلیفی و بیمه در فاکتور خرید خدمات
  • نگهداری تصویر کالا

سیستم حقوق و دستمزد سپیدار

افزایش رضایت کارکنان، بهبود تعامل با مراکز و سازمان های مرتبط

محاسبه و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان یکی از مهم‌ترین و در عین حال زمان برترین محاسبات بخش‌های مالی و اداری هر شرکتی است. اگر بتوانید دستمزد کارکنان را به صورتی منظم و با رویه‌ای یکسان پرداخت کنید و همچنین اطلاعات عوامل را به گونه‌ای بایگانی کنید که علاوه بر دسترسی آسان، بتوانید گزارش های متنوعی هم از آن‌ها تهیه کنید، از یک سو میزان رضایت کارکنانتان افزایش پیدا می‌کند و از سوی دیگر تعاملتان با مراکز و سازمان‌های مرتبط (مانند بیمه، دارایی و...)تسهیل خواهد شد. سيستم حقوق و دستمزد سپيدار به همين منظور طراحي شده است.

منافع و مزایای سیستم حقوق و دستمزدطبق نظر تولید کننده :

  • اطلاعات كامل كاركنانتان را در اختيار داشته باشيد
  • به راحتي با آخرين تغييرات قوانين منطبق شويد
  • تمامي ليست هاي مورد نياز خود را در كمترين زمان بدست آوريد
  • عوامل پركاربرد مانند حقوق پايه، حق جذب، حق مسئوليت و غيره را به راحتي محاسبه كنيد
  • اطلاعات کارکنانتان را به صورت کامل ثبت کنید.
  • دیسکت‌های قانونی بیمه و مالیات را با فرمت‌های مورد پذیرش بیمه تامین اجتماعی و دارایی تهیه کنید.
  • مالیات را به سه روش محاسبه کنید.
  • سیستم حقوق و دستمزد را به سیستم ورود و خروج کارکنان متصل کنید.
  • دیسکت پرداخت حقوق را برای تمامی بانک‌ها تهیه کنید.
  • از یک سیستم به روز استفاده کنید که با آخرین تغییرات قوانین منطبق می‌شود.

امکانات و ابزارهایسیستم حقوق و دستمزدطبق نظر تولید کننده :

  • اطلاعات کارکنانتان را به صورت کامل ثبت کنید.
  • دیسکت‌های قانونی بیمه و مالیات را با فرمت‌های مورد پذیرش بیمه تامین اجتماعی و دارایی تهیه کنید.
  • مالیات را به سه روش محاسبه کنید.
  • سیستم حقوق و دستمزد را به سیستم ورود و خروج کارکنان متصل کنید.
  • دیسکت پرداخت حقوق را برای تمامی بانک‌ها تهیه کنید.
  • از یک سیستم به روز استفاده کنید که با آخرین تغییرات قوانین منطبق می‌شود.

سیستم حسابداری پیمانکاری سپیدار

نرم‌افزار حسابداری پیمانکاری سپیدار، ابزاری قدرتمند جهت مدیریت مالی همزمان چندین پروژه پیمانکاری است.

تهیه یک نرم‌افزار حسابداری پیمانکاری یکی از دغدغه‌های مهم پیمانکاران طی سال‌های اخیر بوده است؛ نرم افزاری که علاوه بر سادگی، امکان ثبت، طبقه بندی و گزارش‌دهی را با دقت و سرعت فراهم‌ کند. نرم‌افزار حسابداری پیمانکاری سپیدار، ابزاری قدرتمند جهت مدیریت مالی همزمان چندین پروژه پیمانکاری است.

منافع سیستم حسابداری پیمانکاری سپیدارطبق نظر تولید کننده :

  • مدیریت دقیق هزینه‌های هر قرارداد به‌سهولت قابل انجام است.
  • مغایریت بین اطلاعات مالی و واحدهای عملیاتی وجود نخواهد داشت.
  • بررسی دقیق میزان هزینه‌های انجام شده و مقایسه با برآورد کل هزینه ها امکان‌پذیر است.
  • مدیریت عملیات دریافتی بابت هر یک صورت وضعیتها به‌راحتی امکان‌پذیراست.

امکانات و ابزارهای سیستم حسابداری پیمانکاری سپیدارطبق نظر تولید کننده :

گزارش‌گیری هزینه‌های انجام شده به تفکیک عوامل هزینه

  • امکان محاسبه بهای تمام شده هر پروژه و قرارداد درلحظه و مقایسه با درآمد صورت وضعیت های ارسالی.
  • امکان گزارش‌گیری در هر دو سطح قرارداد و پروژه.
  • اندازه‌گیری انحرافات هزینه‌ای و میزان کارایی هر مدیر پروژه با مقایسه هزینه‌های ثبت شده و هزینه‌های برآورد شده هر پروژه.
  • امکان تعریف انواع هزینه، ارتباط آن با یک معین مشخص در حسابداری و ثبت هزینه‌ها به تفکیک درآیتم صورت وضعیت.
  • امکان دسته‌بندی هزینه‌ها، مقایسه با هزینه‌های استاندارد و محاسبه انحرافات جذب(برآورد میزان کارایی مدیران پروژه در جذب هزینه‌ها).

کنترل وجوه نقد دریافتی و پرداختی

  • کنترل تسویه حساب‌ها و تسهیل در پیگیری مطالبات تسویه‌نشده مرتبط با هرصورت وضعیت/پروژه و قرارداد.
  • پیگیری صورت هزینه‌های تسویه‌نشده و کنترل پرداخت‌های مرتبط با هر صورت هزینه.
  • امکان کنترل تنخواه‌گردان هر پروژه.

کنترل قراردادها و صورت وضعیت‌های دریافتی

  • قابلیت نگهداری سابقه تغییرات مبلغ قرارداد با امکان تعیین سقف مجاز برای تغییرات.
  • کاهش چشمگیر خطای انسانی با اعمال ضرایب فزاینده و کاهنده برای هر قرارداد و محاسبه کسورات و اضافات هر قرارداد به صورت خودکار.
  • امکان ورود تمامی اطلاعات یک قرارداد و گزارش گیری با استفاده از اطلاعات تکمیلی درفرم قرارداد.
  • سهولت در مدیریت ضمانت‌نامه‌ها و آگاهی از آخرین وضعیت قراردادها.

تهیه کارت پیمان

  • مشاهده خلاصه‌ای از تمام اطلاعات مرتبط با یک قرارداد در یک صفحه.
  • امکان کنترل جزئیات هریک از پروژه‌ها به شکل مجزا.

تهیه گزارش‌های مدیریتی

  • تهیه گزارش‌های بهای تمام شده هر پروژه، مقایسه هزینه های قرارداد با صورت وضعیت‌ها و ارائه تصویری از آخرین اطلاعات هر پروژه.