Get Adobe Flash player

عضویت در خبرنامه

اخبار و آموزشهای حسابداری را در ایمیل خود دریافت کنید...

تبلیغات

تبلیغ در ایرانحسابدار

ورود کاربران

اخبار اقتصادی

RSS

حاضرین در سایت

ما 103 مهمان آنلاین داریم

امروز

پنجشنبه, 07 اردیبهشت 1396

اطلاعیه های ایران حسابدار ...

- به کانال تلگرام ایرانحسابدار بپیوندید و از آموزشها بر روی موبایل استفاده کنید.

https://telegram.me/iranhesabdari

- با ثبت ایمیلتون در بخش خبرنامه از آخرین اخبار و آموزش ها مطلع شوید.

میانگین امتیار کاربران: / 4
ضعیفعالی 

در ادامه مقالات بررسي و معرفي سيستم هاي مالي و حسابداري در اين جلسه به معرفي سيستم هاي مالي و اداري شركت رايورز خواهيم پرداخت .

و خبر خوب اينكه در حال جمع بندي سيستم ها و مقايسه ريز قابليت هاي آنها با هم هستيم و در مقاله اي خواندني بصورتي كاملا شفاف و به دور از هرگونه ملاحظه اي آنها را برايتان منتشر خواهيم نمود .

و خواهيد توانست سيستم هاي معرفي شده در اين بخش را از لحاظ اصول حسابداري؛ نرم افزار ؛ كيفيت پشتيباني و قيمت هاي آنها با هم مقايسه و انتخاب نمائيد.

منتظر اين مقاله خواندني باشيد.

معرفي سيستم حسابداري مالي و كنترل بودجه رايورز

چرخه کار در نرم افزار حسابداری مالی و کنترل بودجه معمولاً منطبق با چرخه عملیات حسابداری است، بدین ترتیب که با ایجاد محدوده دوره مالی و تعیین کدینگ حسابداری و سطوح طبقه بندی اطلاعات، نرم افزار آماده بهره برداری است و کاربران از طریق صدور سند حسابداری به ثبت و ضبط رویدادهای مالی می پردازند.

قابل ذکر است بخش زیادی از اسناد حسابداری از طریق عملیاتی که کاربران در نرم افزارهای زیرمجموعه حوزه مالی انجام می دهند به صورت خودکار ایجاد می شوند.

درنهایت در پایان دوره مالی با اجرای عملیات پایان سال مالی و صدور خودکار اسناد بستن حساب های موقت و سند اختتامیه، دوره مالی پایان یافته و ادامه عملیات در سال بعد دنبال می شود. بدیهی است پس از تصویب صورت های مالی در مجمع و تهیه اظهارنامه مالیاتی، سند افتتاحیه در دوره مالی جدید به صورت خودکار ایجاد می گردد.

 

  • سیستم حسابداری دوزبانه
  • جداول پایه پارامتریک جهت مدلسازی کدینگ های حسابداری برای انواع واحدهای اقتصادی
  • سیستم حسابداری ارزی
  • صدور اسناد حسابداری و ارائه گزارشات لازم جهت نوشتن دفاترقانونی و تهیه صورت های مالی
  • ورود اطلاعات بودجه ای و ارائه گزارشات مقایسه بودجه و عملکرد
  • سیستم حسابداری شعبه ای با رویکرد بانک اطلاعاتی متمرکز و غیرمتمرکز
  • تسهیمOnline هزینه ها به موضوع هزینه یابی
  • تعریف دوره های مالی (عادی، میلادی، کمترازیکسال، 16 ماهه) متناسب با فعالیت واحد اقتصادی
  • انجام عملیات مالی پایان دوره و صدور مکانیزه اسناد بستن حساب های موقت،اختتامیه و افتتاحیه
  • نگهداری ضمایم سند به صورت فایل های الکترونیکی
  • ارائه گزارش تحلیل حساب

  • تعريف كدينگ حسابداري ماتريسي و درختي و در سطوح شناور (تعداد ارقام كل، معين، جز بنا به نظر استفاده كنندگان قابل تنظيم است)
  • فعال كردن مشخصات مقداري، شماره اي، زماني جهت ورود اطلاعات تكميلي در هنگام داده آمايي سند
  • ارتباط سه جدول مركز توجه (تفصيلي) پرسيدني مجزا با حساب، بدون اولويت پركردن در هنگام داده آمايي سند
  • سریال بندی اسناد جهت تخصصي كردن حوزه هاي عملياتي متفاوت و بایگانی موضوعی
  • تعیین دسترسی عملیات کاربران (صدور سند جدید، اصلاح سند، رد و تایید، حذف و عودت) در سطح سریال اسناد
  • وجود انواع شماره سندهاي سيستمي و غير سيستمي، قابل اصلاح و غير قابل اصلاح جهت پشتيباني از روش هاي مختلف بايگاني اسناد حسابداری
  • پیوست فایل های متنی، تصویری، صوتی و ... به عنوان ضمیمه سند
  • نگهداری وضعیت سند در حالت های ویرایش نشده، اشکال دار، صحیح و ثبت قطعی شده
  • وجود کارتابل تایید یا رد اسناد توسط کاربر تنظیم کننده سند و رده های بالاتر
  • ادغام و مشابه سازی اسناد در دوره های مالی و یا شعب مختلف با قابلیت معکوس کردن بدهکار و بستانکار سند
  • نگهداري سابقه عمليات انجام شده بر روي هر سند به تفكيك شماره سند، نوع عمل، تاريخ و ساعت، نام كاربر
  • تنظيم بودجه ماهانه، فصلي و ساليانه جهت شركت و يا شعب (شعبه، پروژه، كارگاه) و در سطوح مختلف (گروه، صورت هاي مالي، كل، معين، مركز) و مقایسه آن با عملکرد
  • مشاهده اصل سند زير سيستم از طريق سند مالي موجود در سيستم حسابداري مالي و كنترل بودجه
  • تعريف 1000000 شعبه در مکان های فیزیکی مختلف و استفاده از جداول پايه (حساب و مركز) مشترك براي تمامي شعب
  • تعريف نامحدود ارزهاي مختلف و نرخ هاي نامحدود براي هر ارز در هر روز
  • صدور سند تسعير ارز در هر مقطع تاريخي جهت شناسايي سود و زيان ناشي از تغيير نرخ ارز

  • چند زیر سیستم در یک سیستم (هلدینگ و شعب، ارزی، دو زبانه، بودجه )
  • پوشش نیازهای اطلاعاتی انواع بنگاه های اقتصادی
  • پوشش همزمان دو نوع کدینگ حسابداری
  • انعطاف پذیری زیاد در سفارشی سازی فرم های سیستم بر اساس سلیقه هر کاربر
  • قابلیت تهیه صورتهای مالی اساسی چهارگانه ترازنامه، صروت سود و زیان، صورت جریان وجه نقد به روش غیر مستقیم، صورت سود و زیان جامع
  • مجهز به ابزارهای گزارش ساز و فرم ساز با رابط کاربری مناسب و امکان تهیه نمودار و گراف از خروجی گزارشات
گزارشات کاربردی
  • دفاتر قانونی
    • دفتر روزنامه
    • دفتر کل
    • خلاصه اسناد
    • خلاصه سند روزانه
    • خلاصه سند ماهانه
  • انواع ترازها
    • تراز چهارستونی
    • تراز شش ستونی
    • تراز هشت ستونی
    • تراز ده ستونی
  • گردش حسابها
    • معین به تفکیک حساب
    • مراکز اول، دوم و سوم به تفکیک حساب
  • و ...
ارتباط با سایر سیستم ها

مديريت وجوه نقد (خزانه داری)

ویژگی های سیستم :

گسترش فزاینده و پیچیدگی های فعالیت های اقتصادی از یک سو و لزوم فراهم آوردن اطلاعات دقیق و وسیع از طریق سیستم های حوزه مالی از سوی دیگر به تدوین اصول و ابداع روش ها و راه حل های نوین حسابداری و تسریع و دگرگونی شیوه های متعارف در چند دهه اخیر انجامیده است. در این راستا موضوعاتی نظیر کنترل نقدینگی و صورت جریان وجوه نقد ازاهمیت فوق العاده برخوردار بوده و مورد توجه بنگاه های اقتصادی و تجاری می باشد.

به همین جهت نرم افزار مدیریت منابع و وجوه نقد دارای نقش بسیار مهم بوده و این نقش به طور خلاصه مشتمل بر موارد ذیل است:

1- اطلاعات تاریخی مربوط به جریان وجوه نقد می تواند در قضاوت نسبت به مبلغ، زمان و میزان

اطمینان از تحقق جریان های وجوه نقد آتی به استفاده کنندگان صورت های مالی کمک می نماید.

2- ارزیابی فرصت ها و مخاطرات تجاری را دراختیار مؤسسات اقتصادی و تجاری قرار می دهد.

3- ترازنامه، صورت های عملکرد مالی و صورت جریان وجوه نقد توأما اطلاعاتی را در مورد وضعیت مالی، عملکرد مالی و هم چنین نقدینگی، توانایی باز پرداخت بدهی ها و انعطاف پذیری مالی فراهم می آورند.

4- از آنجا که صورت جریان وجوه نقد، تحت تأثیر برخوردهای متفاوت حسابداری در خصوص معاملات و رویدادهای یکسان در سطح واحدهای تجاری مختلف نیست، ارائه آن قابلیت مقایسه جنبه عملیاتی عملکرد مالی واحدهای تجاری مختلف را افزایش می دهد.

  • مدیریت فرآیند دریافت: ثبت و کنترل انواع اسناد دریافت متشکل از انواع وجه (وجه نقد – حواله نقدی – چک روز – چک مدت دار- اسناد انتظامی و ...) و مراحل مختلف عملیاتی (نزد صندوق – واگذاری – وصول – برگشت – ابطال و...)
  • تهیه و طراحی و چاپ فرم های عملیاتی (رسید دریافت – برگه واگذاری – سند مالی و...)
  • مدیریت فرآیند پرداخت:پرداخت ها در شرکت ها و سازمان های متوسط و بزرگ معمولاً با صدور دستور پرداخت که در آن نحوه پرداخت مشخص شده است شروع می شود و متشکل از انواع وجه (وجه نقد – حواله نقدی – چک روز – چک مدت دار- اسناد انتظامی و ...) و مراحل مختلف عملیاتی ( دستور پرداخت – صدور چک – تحویل چک – برداشت از حساب طی اعلامیه بانک و ...) می باشد. تهیه و طراحی و چاپ فرم های عملیاتی(فرم دستور پرداخت نقدی – فرم دستور پرداخت چک - چاپ چک – سند مالی و... )
  • مدیریت نقل و انتقال: جابجایی وجه بین منابع نقدینگی از دیگر ویژگی های سیستم می باشد که از نقطه نظر منابع و مصارف باعث کاهش و یا افزایش نقدینگی نگردیده و صرفا جابجایی نقدینگی بین منابع موسسه یا سازمان را نشان می دهد
  • دریافت صورت حساب به صورت WIZARD:امکان دریافت فایل صورت حساب با فرمت های مختلف و انواع LAYOUT ًبه صورت کاملا USER FRIENDLY و پارامتریک
  • تهیه صورت مغایرت بانکی:تهیه صورت مغایرت بانکی و انجام وصول و برداشت مکانیزه دریافت و پرداخت ها و کنترل اقلام دفتر و صورت حساب
  • تولید سند اقلام ثبت نشده بانک: به صورت کاملاً مکانیزه از واریز و برداشتهایی که مستقیما بانک انجام داده و فاقد سند می باشد، سند تولید می گردد
  • صورت جریان وجه نقد: تهیه صورت جریان وجه نقد به روش مستقیم

  • دسته بندی اسناد نقدینگی به دریافت ها، پرداخت ها، جابجایی بین منابع
  • پشتیبانی از انواع وجوه ورودی و خروجی به سازمان شامل: وجه نقد، حواله نقدی، چک روز، چک مدت دار، چک تضمینی، ضمانتنامه بانکی، سفته
  • نگهداري از انواع وضعيت هاي وجه شامل: چك هاي نزد صندوق، چك هاي در جريان وصول، چك هاي برگشت شده، چك هاي وصول شده، اسناد پرداختني صادر شده، اسناد پرداختني تحويل شده، تضامين
  • توانايي اجراي سناريوهاي مختلف محاسبه موجودي جهت مديريت نقدينگي
  • طراحي انواع فرمت چك
  • دريافت صورتحساب الكترونيكي بانك هاي مختلف
  • اجراي الكترونيكي صورت مغايرت بانكي
  • ارائه گزارش صورت مغايرت بانكي به روش هاي مانده واقعی، مانده دفتر به مانده بانك، مانده بانك به مانده دفتر
  • تسهیلات بانکی
  • خودکار سازی رویدادهای اسناد وجوه نقد و تاثیر آن در دفاتر مالی
  • خودکار سازی رویدادهای اسناد دریافتنی، پرداختنی، ضمانت نامه ها و اسناد انتظامی و تأثیر آن در دفاتر مالی
  • دریافت درخواست های دریافت و پرداخت از سیستم های دیگر
  • تهیه cashflow از منابع و مصارف وجوه نقد
  • تهیه گزارش صورت جریان وجوه نقد به طریق مستقیم
  • خودکار سازی عملیات سپرده پشتیبان با حساب های جاری و تأثیر مالی آن در دفاتر
  • تهیه صورت مغایرت بانکی به صورت مکانیزه در دوره های مشخص شده و تهیه گزارشات مرتبط با آن
  • صدور مکانیزه واریز و برداشت های ثبت نشده در دفاتر (در جریان تهیه صورت مغایرت بانکی)
  • محاسبه موجودی لحظه ای از منابع بانکی
  • تقسیط وجوه دریافتی به تفکیک نقد و تهاتری و تسهیم حصه بابت های مرتبط با آن
  • پشتیبانی فعالیت های ارزی
  • در صورتيکه بر روي بانکي صورت مغايرت بانکي اجرا شده باشد، سيستم اجازه نمی دهد در آن محدوده تاريخي بر روي آن منبع سندي زده شود که صورت مغايرت اجرا شده را تحت الشعاع خود قرار دهد
  • امکان شرکت دادن حواله هاي نقدي ثبت شده اسناد نقدينگي سال قبل با اقلام صورت حساب سال جاري
  • امکان گزارش گیری در فرم نمایش سند مالی به تفکیک شعب
  • رده تایید در سند درخواست و سند درخواست تعهد
  • امکان فعال و غیر فعال کردن واریز و برداشت های اشتباه بانکی که در دوره های گذشته وارد سیستم شده اند و در مغایرت گیری شرکت کرده اند
  • امکان مغایرت گیری بر روی واریزهای POS که سه آیتم شماره، تاریخ، مبلغ صورت حساب با سند نقدینگی تفاوت دارد
  • ایجاد سه مرحله جدید "بایگانی، حقوقی، امحا" در عملیات ردیف وجه سند نقدینگی
  • ایجاد وجه جدید "سفته دریافتنی، سفته تضمینی"
گزارشات کاربردی
  • ساخت گزارشات اسناد دریافتنی-پرداختنی-نزد صندوق-اوراق بهادار-اسناد باطل شده و... با مشخصات تعیین شده توسط استفاده کننده
  • وجود فرم های رسید دریافت و پرداخت و امکان طراحی مجدد آن توسط کاربر توسط ابزار طراحی فرم
  • منابع و مصارف
  • نقدينگي روزانه
  • صورت گردش وجوه نقد به روش مستقیم
ارتباط با سایر سیستم ها

حقوق، دستمزد و پرسنلی

  • دریافت انواع اطلاعات پرسنل نظیر مشخصات پرسنلی، احکام، کارکرد، وام ها و... از طریق فایل متنی با ساختارهای مختلف
  • تولید اطلاعات ورودی به صورت مکانیزه و با توجه به شرایط موردنظر کاربر (بر اساس سوابق پرسنل)
  • دریافت اطلاعات ورودی در قالب فایل Text و Layout استاندارد سیستم
  • تهیه فایل های بیمه و مالیات با فرمت و ساختار موردنظر سازمان تأمین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی
  • تهیه انواع فایل متنی جهت واریز مبالغ به حساب بانکی پرسنل با ساختار موردنظر کلیه بانک ها
  • پیوست انواع مستندات به مشخصات پرسنل
  • جابه جایی پرسنل بین شعب مختلف تعریف شده برای هر سازمان
  • تعریف انواع جرائم غیبت و تأخیر و اختصاص به پرسنل موردنظر
  • تعریف عوامل مؤثر در محاسبه حقوق در سطح پرسنل، مانند ضرائب اضافه کار عادی و تعطیل، ضریب سنوات، نوع مالیات و...
  • انتقال مانده مرخصی پرسنل به سال بعد با درنظر گرفتن ضوابط موردنظر سازمان
  • صدور گروهی احکام پرسنلی بر اساس شرایط متنوع و با امکان انتخاب پرسنل
  • تعریف انواع وام و امکانات مختلف از قبیل اصلاحیه، تسویه، قسط موقت و... و اختصاص آن به پرسنل
  • تعریف انواع بیمه در دو بعد تنوع نوع بیمه و یا شعب گوناگون
  • تعریف انواع مالیات و انتخاب روش محاسبه مالیات بر اساس مقتضیات روز
  • محاسبه انواع ذخیره ها نظیر عیدی، سنوات و مرخصی و صدور سند به سیستم مالی
  • معرفی انواع معافیت های مالیاتی
  • محاسبه انواع مأموریت و نوبت کاری، عیدی و پاداش، مساعده، مقرری ماه اول و...
  • تهیه گزارش های کنترلی با سطوح مختلف برای آیتم های موردنظر و در زمان های موردنیاز
  • طراحی فرم های مختلف نظیر فیش حقوق، حکم پرسنلی، لیست حقوق و... به صورت دلخواه توسط کاربران سیستم

  • ایجاد بانک اطلاعاتی پرسنل شامل نگهداری اطلاعات شناسنامه ای، تکمیلی، سوابق کاری، دوره های آموزشی، افراد تحت تکفل و...
  • معرفی سطوح دسترسی کاربران جهت ورود اطلاعات و تهیه خروجی از آن در سطوح مختلف
  • ثبت انواع اسناد پرسنلی از قبیل انواع احکام و ابلاغیه ها، درخواست و تخصیص وام، مأموریت، قطع رابطه، بازگشت به کار و...
  • معرفی پرسنل در شعب و واحدهای مختلف
  • تعریف و اعمال ضوابط موردنظر در شابلون سیستم حقوق جهت ایجاد و ارسال سند مالی مکانیزه به سیستم مالی رایورز
  • ارسال انواع اطلاعات به مراجع ذیربط خارج از سازمان (مانند سازمان تأمین اجتماعی و...) و نیز دریافت اطلاعات سیستم های غیر رایورزی (مانند سیستم کارت ساعت و...)
  • تعریف انواع عوامل مؤثر در محاسبات حقوق و دستمزد (کدها) با قابلیت فرمول نویسی متناظر هر یک
  • دریافت انواع اسناد از سیستم مدیریت منابع انسانی رایورز
  • صدور مکانیزه انواع سند به سیستم حسابداری مالی و کنترل بودجه رایورز

  • طراحی فرم های ورودی اسناد حقوق جهت انطباق بیشتر با فرم های جاری در هر سازمان
  • صدور خودکار احکام اصلاحیه در زمان صدور حکم معوقه در صورت نیاز و با تأیید کاربر
  • محاسبه معوقه برای پرسنل قطع رابطه شده در گذشته و پرداخت در ماه جاری
  • اعمال معوقه بیمه در لیست بیمه ماه جاری
  • جابه جایی پرسنل بین شعب مختلف سازمان تأمین اجتماعی با حفظ سوابق هر یک
  • پردازش و صدور سند به سیستم مالی به تفکیک شعب تعریف شده سازمان
  • معرفی و اعمال تغییر قوانین در جداول مختلف نظیر بیمه و مالیات و...
  • طراحی هر گونه گزارش دلخواه (چاپی و گرافیکی) توسط کاربر بدون نیاز به برنامه نویسی و سپس اجرای آن در زمان های موردنظر
گزارشات کاربردی
  • اطلاعات پرسنل از قبیل اطلاعات شناسنامه ای، مدارک تحصیلی، سوابق کاری و آموزشی، افراد تحت تکفل، سوابق پزشکی و...
  • احکام پرسنل به همراه فرم چاپی مورد نظر هر سازمان
  • کنترل کارکرد پرسنل به تفکیک و با توجه به شرایط موردنظر (مانند واحد سازمانی، مرکز هزینه، نوع استخدام، نوع بیمه و...) برای تاریخ های مختلف
  • لیست بیمه و مالیات با فرم چاپی استاندارد سازمان تأمین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی
  • لیست و فیش حقوق به تفکیک و با توجه به شرایط موردنظر و با انواع فرم چاپی پیش فرض و قابلیت طراحی بر اساس خواسته هر سازمان
  • گزارشات کنترلی به ریز عوامل حقوقی (کسر، پرداخت، وام و ...) به تفکیک و با توجه به شرایط موردنظر (با انتخاب محدوده تاریخی در حد سال، ماه و...)
  • کنترل وضعیت وام های پرسنل به تفکیک ترکیبی از انواع وام و سایر شرایط و هم چنین کاردکس وام پرسنل
  • لیست های سالانه کسر و پرداخت به تفکیک شرایط موردنظر
  • مقایسه هزینه های دستمزد مراکز و واحدها در زمان های مختلف و یا مقایسه با یکدیگر
  • لیست پرداخت کلی (به عنوان روکش سند مالی حقوق) و با تفکیک شرایط موردنظر (مرکز هزینه، واحد سازمانی، محل کار و...)
  • و ...
ارتباط با سایر سیستم ها

انبار (کنترل موجودی و حسابداری انبار)

  • تعریف انواع قیمت کالا در بازه های زمانی مشخص
  • تعريف اطلاعات اضافه و تكميلي در اسناد انبار به دلخواه كاربر به تفكيك انبار /نوع سند /قلم تكميلي
  • رویت کاردکس، کالاهای جایگزین و موجودی کالا در اسناد و نیز کاردکس یک کالا در سطح کلیه انبارهای دارای گردش
  • رویت کالاها و گروه مرکزهای مرتبط با هر انبار هنگام تغذیه اسناد انبار
  • تعریف درخواست های كالا استاندارد (الگوی ساختار محصول)
  • ایجاد درخواست کالا یا حواله انبار با مرجع درخواست استاندارد کالا به تعداد با ضريب دلخواه
  • صدور اسناد معوقه حین انبارگردانی
  • شمارش ضمن دوره، صدور كسري و سرك ناشي از آنها در سطح كالا و سطح كالا/بچ
  • بهره برداري مستقل از سيستم انبار تعدادي در محل انبار و سیستم انبار ریالی یا تعدادی و ریالی در حوزه مالی
  • ثبت هزینه های مختلف نظیر پس کرایه حمل، هزینه های گمرکی، هزینه باسکول و ... در اسناد تعدیل وارده  و صدور سند حسابداری آن ها
  • قيمت گذاري موجودي و مصارف اقلام به يكي از روش هاي متعارف (ميانگين موزون، ميانگين شناور، fifo،  استاندارد،  استاندارد دوره اي، آخرين خريد، موزون ماهانه، ميانگين شناور بچ و fifo بچی)
  • قيمت گذاري بر آوردي وارده هاي بدون مبلغ بر اساس يكي از روش هاي متعارف (استاندارد، استاندارد دوره ای، آخرين خريد، ميانگين موزون)
  • صدور اسناد حسابداري براي كليه اسناد در گردش بر اساس ضوابط مالي سازمان مربوطه
  • صدور سند مالي مابه التفاوت براي اسناد
  • ادغام سوابق چند كد كالا به يك كد كالا
  • تجميع اطلاعات چندین انبار  توزیع شده به لحاظ جغرافیایی (خاص منظوره به  مشتري ارائه خواهد شد)
  • ارسال و دريافت اتوماتيك اسناد بين چند ديتابيس (خاص منظوره به  مشتري ارائه خواهد شد)
  • پیاده سازی چرخه کامل سفارشات
  • بهره برداری از سیستم به صورت متمرکز و غیرمتمرکز بدون هیچ گونه محدودیت
  • مدیریت کد موقت اسناد تا صدور کد قطعی کالا
  • تولید و طراحی انواع گزارش به صورت متنی و نموداری با دو امکان نمایشی و چاپی

  • تعريف نقطه سفارش كالا به تفكيك انبار يا كالا
  • مشخص كردن اقلام داغي دار در شناسنامه كالا و آلارم به موقع
  • تعريف گروه كالا و نمايش آن به صورت درختي
  • تعريف انواع انبار (معمولي- سريال- بچي)
  • معرفي روش قيمت گذاري به تفکيک هر انبار
  • ویرایش لحظه ای و گروهی اسناد
  • تعریف اطلاعات تکمیلی اسناد
  • چاپ اسناد با فرم طراحی شده خاص مشتری
  • تغذيه مقادير در اسناد به صورت دو واحده (واحد جزء و واحد كل)
  • هشدار نقطه سفارش به هنگام صدور سند صادره
  • رویت کاردکس بر حسب سریال و بچ
  • انبار گرداني آخر دوره (با دفعات شمارش نامحدود)، صدور كسري و سرك ناشي از آنها در سطح كالا و سطح كالا/بچ
  • انتقال مانده سفارشات به سال بعد
  • انجام تعديلات ريالي به تفكيك انواع اسناد وارده
  • تعيين دسترسي انجام عمليات بر روي اسناد براي كاربران، به تفكيك انبار- نوع سند
  • تفکیک کاربر تعدادی و ریالی
  • تعریف کاربران هر انبار
  • استفاده از باركد خوان و ثبت خودکار سند (خاص منظوره به  مشتري ارائه خواهد شد)
  • انجام تعدیلات مقداری به تفکیک انواع اسناد وارده و صادره
  • تنوع روش های قیمت گذاری
  • رزرو کردن موجودی کالا در ارتباط با سیستم فروش
  • تعیین رده های تایید سند برای کاربران
  • ثبت اسناد مربوط به انتقال کالا بین انبارها در هر دو حالت  Online و Offline
  • کدگذاری مکانیزه کالا
  • انتقال موجودی بین کالاها با امکان ردیابی آن از طریق ثبت سند
  • پشتیبانی از انبارهای ذی حسابی، سریالی و بچی
  • ارتباط Online با نرم افزار توزین بار
  • انبار طرح های عمرانی (ذیحسابی)

  • ارتباط با ابزار توزین بار (باسکول)
  • 3 واحده شدن اسناد انبار
  • امکان جابجایی موجودی بین 2 کالا با صدور سند
  • تعیین سقف مجاز درخواست برای کالا در سطح انبار و مرکز هزینه
  • ارتباط ریالی با سیستم قراردادها برای دریافت قیمت برآوردی قلم قرارداد
  • قیمتگذاری در سطح یک کالا
گزارشات کاربردی
  • گردش کالا
  • مانده سفارشات در راه
  • موجودی لحظه ای به تفکیک انبار و محل (location)
  • اقلامی که به نقطه سفارش رسیده اند
  • گزارشات پایان سال و انبار گردانی و لیست کسر و اضافات انبار
  • لیست اقلام راکد
  • و ...
ارتباط با سایر سیستم ها